Avantaje externalizare serviciu Buyer,

Modul de gandire si actiunile unei organizatii, reprezinta una din cele mai importante transformari ale companiilor. Aceasta transformare se reflecta in mod direct in nevoia de schimbare continua pentru a supravietui pe piata si a fi competitivi.

Asadar, CategoryBuyer vine in sprijinul tuturor companiilor pentru a realiza schimbarea in domeniul achizitiilor si obtinerea  avantajelor pentru client.

Prin externalizarea serviciului de Buyer se vor obtine o serie de avantaje cum ar fi diminuarea costurilor companiei pe departamentul de achizitii. Aici vom puncta reducerea costurilor fixe si a celor variabile, costuri care pot fi redirectionate catre alte departamente. Se vor reduce substantial costurile operationale cat si cele de capital, generat atat de angajatul pe post de Buyer (prin salarizare, traninguri de specialitate, prime), cat si de problemele legate de rulajul de personal. (sau se poate crea flexibilitate in acoperirea nevoilor de personal.)

Un alt avantaj pe care il presupune externalizarea acestor servicii ar fi transparenta in procesul de selectie, unde clientul va beneficia de cele mai avantajoase trei oferte si de rezultatul negocierii ulterioare cu furnizorii.
De precizat este faptul ca negocierea cu furnizorii nu va fi facuta in numele clientului, astfel acesta isi va pastra imaginea firmei.
Odata cu preluarea responsabilitatilor intregului departament, vor disparea si plangerile care pot veni de la furnizori, furnizori concurenti si personal angajat. Astfel angajatii companiei dumneavoastra se pot concentra mai mult pe activitatea functiilor strategice, fara a pierde timpul cu alte probleme generate de procesul de achizitie. Vom raspunde contractual pentru tot ce facem, oferindu-va dumneavoastra un control mai bun asupra rezultatelor care le primiti.

Externalizarea serviciilor reprezinta o tendinta de dezvoltare in mediul de afaceri din ziua de azi. Asa cum bine stiti, majoritatea companiilor private din lume isi externalizeaza functiile de resurse umane, fapt ce ne duce cu gandul ca exista anumite avantaje.
De ce nu am externaliza si functia de buyer?