Eficienţa şi eficacitatea muncii depuse de echipa noastra se bazeaza pe autocunoaştere, iniţiativă şi curaj în identificarea şi depăşirea problemelor intalnite cat si prin experienta relevanta in procesul de negociere.
Printre responsabilitatatile principale ale unui buyer am putea enumera: negocierea contractelor cu furnizorii, urmarirea derularii contractelor, actualizarea si ajustarea contractelor in functie de cerintele clientilor, negocierea cu furnizorii in vederea obtinerii celor mai bune conditii comerciale, mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii, identificarea unor alti furnizori atunci cand este cazul cat si monitorizarea intregului proces de achizitie de la lansarea comenzilor si pana la finalizarea acestora.
Ganditi-va cum ar fi sa lucreze o echipa de specialisti in achizitii pentru dumneavoastra?
Un om nu poate fi atat de eficient precum o echipa de specialisti, care va lucra pentru a exploata la maximum oportunitatile din piata, in asa fel incat sa va puteti dezvolta activitatea.
Apeland la serviciile unei echipe profesioniste in acest domeniu, activitatea dumneavoastra va fi eficientizata, prin simplul fapt ca suntem focusati pe reducerea costurilor si implicit orientarea catre obtinerea rezultatelor dorite precum si obtinerea de discounturi, pastrarea unei bune relatii cu furnizorii, intelegerea intereselor celeilalte parti precum si privirea orientata catre viitor.
De asemenea prin externalizarea departamentului de achizitii, vor fi eliminate si riscurile ce tin de partea umana. Problemele intampinate legate de gradul de integrare, experienta noului angajat, formarea lui pe postul de achizitor in cadrul organizatiei dumneavoastra, devin factori importanti in luarea deciziei de a va externaliza activitatea pe acest segment.
Ca o concluzie finala, eficienta serviciilor oferite de echipa noastra in domeniul achizitiilor vor avea un impact vizibil asupra clientului nostru din toate punctele de vedere.