Datorita criteriilor de achizitie a unui produs care situeaza raportul calitate-pret pe o pozitie extrem de importanta, acesta este elementul pe care noi il imbunatatim pentru clientii nostri, astfel creand un avantaj indubitabil.
Reusim sa obtinem acest rezultat pentru ca volumul adunat de la mai multi clienti este mult mai mare decat al unei singure companii, lucru care se datoreaza faptului ca must have-ul acestora coincide in cele mai multe cazuri, astfel preturile vor fi indiscutabil mai mici.
Putem trasa o schema a acestei situatii :
- Atat clientul A, cat si clientul B au nevoie de anumite cantitati din produsul X, de unde va rezulta intodeauna urmatorul lucru :
cantitatea din produsul X pentru A + cantitatea din produsul X pentru B > cantitatea din produsul X doar pentru A sau doar pentru B
asadar vom avea volum mai mare din acelasi produs X.
De unde reiese cu certitudine faptul ca noi avem putere mai mare de negociere decat departamentul de buyer al unei companii. De asemenea, acest atu pe care il are echipa noastra de buyeri consta in pregatirea profesionala si competenta dobandita in urma cursurilor specializate de negociere si multitudinii de colaborari reusite.
Ceea ce reusim sa le oferim companiilor care colaboreaza cu noi prin aceasta putere de negociere, diferita fata de cea a unui departament de buyer, este oportunitatea de a beneficia de o calitate superioara la preturi la fel de bune sau chiar mai bune decat cele pe care buyerul dumneavoastra le-ar putea obtine.
Implicit, in situatia prezentata, optimizarea raportului calitate-pret este considerbila in comparatie cu cea pe care echipa de buyeri din firma dumneavoastra o poate obtine.
Asadar, oferind o atentie insemnata nevoilor companiei dumneavoastra din compania dumneavoastra ni le exprima, punand in prim plan caracteristicile si costurile acestor necesitati, va punem la dispozitie produsele dorite care pot avea o calitate superioara si in acelasi timp va prezentam preturi mai bune.
Prin toate acestea noi reusim sa le oferim clientilor nostri avantajul imbunatatirii raportului calitate – pret.